خبرنگاران طرح اسکان نوروزی در هیچ یک از مدارس استان همدان اجرا نمی گردد

به گزارش وبلاگ پیوست، همدان- خبرنگاران- معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان همدان گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و در راستای حفظ سلامت مردم، طرح اسکان مسافران نوروزی در هیچ یک از مدارس این استان اجرا نمی گردد.

خبرنگاران طرح اسکان نوروزی در هیچ یک از مدارس استان همدان اجرا نمی گردد

یاسر نانکلی روز آدینه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار وبلاگ پیوست اضافه نمود: لغو اسکان نوروزی در مدارس به همه ادارات آموزش و پرورش تابعه استان همدان ابلاغ شده و برهمین اساس در ایام تعطیلات نوروز، هیچ برنامه ای برای پذیرش و اسکان گردشگران در سطح مدارس استان نداریم.

وی گفت: با این وجود، مراکز خدماتی آموزش و پرورش استان همدان همچون (خانه معلم) باز هستند و مسافران فرهنگی می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، از خدمات این مراکز در ایام نوروز بهره مند شوند.

نانکلی گفت: آموزش و پرورش استان همدان دارای پنج مرکز خدماتی، رفاهی در شهرستان های همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان و کبودراهنگ است که براساس مصوبات ابلاغی و متناسب با ظرفیت به مسافران نوروزی خذمت رسانی می نمایند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: امیدواریم سال آینده با بهبود شرایط و کنتزل کامل همه گیری ویروس کرونا، زمینه برای سفر گردشگران به ویژه فرهنگیان در سطح کشور و همچنین ارائه خدمات مطلوب مراکز رفاهی آموزش و پرورش فراهم گردد.

براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده، شهرستان نهاوند در شرایط نارنجی و 9 شهرستان دیگر استان همدان در شرایط زرد کرونایی قرار دارند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران طرح اسکان نوروزی در هیچ یک از مدارس استان همدان اجرا نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح اسکان نوروزی در هیچ یک از مدارس استان همدان اجرا نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید