عین اللهی: دولت سیزدهم شادی را پس از 2 سال در مردم بوجود آورد ، خبر خوش وزیر بهداشت در خصوص بیمه

به گزارش وبلاگ پیوست، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه اکنون به تزریق حدود 148 میلیون دز واکسن در کشور رسیده ایم، تاکید نمود: رئیس جمهور شخصا در بحث واکسیناسیون وارد شد و در جهت تامین واکسن علیه کرونا کوشش زیادی کرد.

عین اللهی: دولت سیزدهم شادی را پس از 2 سال در مردم بوجود آورد ، خبر خوش وزیر بهداشت در خصوص بیمه

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ پیوست، بهرام عین اللهی در آیین تکریم و تقدیر از خادمان نوروزی سلامت که در سالن همایش های رازی برگزار گردید، اضافه نمود: اکنون به تزریق حدود 148 میلیون دز واکسن در کشور رسیده ایم و سلامت مردم برای ما بسیار اهمیت دارد و آن ها مطمئن باشند که آسایش و سلامت را دست اندرکاران و کادر سیستم بهداشت و درمان بوجود می آورند.

وی با اشاره به اینکه پوشش وسیع واکسیناسیون علیه کرونا در دولت سیزدهم شادی و لبخند را در مردم کشورمان بوجود آورد، توضیح داد: سال جاری شاهد شادی مردم بعد از 2 سال از همه گیری کرونا، مسافرت و دید و بازدید ها بودیم که این موضوع مرهون واکسیناسیون و زحمات خادمان سلامت نوروزی است.

به گفته عین اللهی، در ایام نوروز، خدمات اورژانس، بهداشت و درمان در منطقه ها صعب العبور، جاده ها، شهر ها و ... به وسیله همکاران ارائه شد و زحمات زیادی کشیدند.

وزیر بهداشت اضافه نمود: امروزه وظیفه مان است در شرایط موجود خدمات اورژانس به روز گردد و با مدیریت موجود این کار به سرعت انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "عین اللهی: دولت سیزدهم شادی را پس از 2 سال در مردم بوجود آورد ، خبر خوش وزیر بهداشت در خصوص بیمه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عین اللهی: دولت سیزدهم شادی را پس از 2 سال در مردم بوجود آورد ، خبر خوش وزیر بهداشت در خصوص بیمه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید