دختر کفشدوزکی و پسر گربه ای: بیداری به نمایش خانگی آمد

به گزارش وبلاگ پیوست، انیمیشن دختر کفشدوزکی و پسر گربه ای: بیداری Ladybug & Cat Noir: Awakening به کارگردانی جرمی زاگ با دوبله اختصاصی و به صورت رایگان در پلتفرم تماشاخونه عرضه شد.

دختر کفشدوزکی و پسر گربه ای: بیداری به نمایش خانگی آمد

به گزارش روابط عمومی پلتفرم تماشاخونه، مجموعه ای از آثار سینمای ایران و جهان در این پلتفرم به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار می گیرد و این روز ها انیمیشن دختر کفشدوزکی و پسر گربه ای: بیداری یکی از آثاری است که در این مجموعه عرضه شده است.

دختر کفشدوزکی و پسر گربه ای: بیداری یک فیلم انیمیشن سه بعدی، موزیکال، رمانتیک و ابر قهرمانی محصول 2023 فرانسه است.

جرمی زاگ کارگردان این انیمیشن، داستان آن را به صورت مشترک با بتینا لوپزمندوزا بر اساس مجموعه تلویزیونی انیمیشن قصه های لیدی باگ و گربه نوآر: معجزه آسا نوشته است که اولین نمایش جهانی خود را در گرند رکس پاریس در 11 ژوئن 2023 داشت.

این انیمیشن درباره زندگی مارینت دوپن چنگ نوجوان معمولی در پاریس است که وقتی لیدی باگ (کفشدوزک) می شود به مافوق انسانی (ابرقهرمان) تبدیل می شود که دارای قدرت های جادویی آفرینش است. او باید با مخالف خود، آدرین آگرست (گربه نوآر) متحد شود تا از شهر خود در برابر ابرشرور ها به رهبری هاک موث محافظت کنند.

از صداپیشگان این انیمیشن می توان به آنوک هاوتبویس، بنجامین بولن، آنتوان تومه، تیری کازازیان، فانی بلوک، ماری شوالوت، فلورا کاپریلیان، ژان چارتیه اشاره کرد.

انیمیشن دختر کفشدوزکی و پسر گربه ای: بیداری که امتیاز 6.1 را در سایت IMDb به دست آورده و در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز امتیاز 55 از 100 را کسب کرده با مدت زمان یک ساعت و 38 دقیقه به صورت رایگان و با دوبله اختصاصی در پلتفرم تماشاخونه قابل مشاهده است.

منبع: فرارو

به "دختر کفشدوزکی و پسر گربه ای: بیداری به نمایش خانگی آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دختر کفشدوزکی و پسر گربه ای: بیداری به نمایش خانگی آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید