سریال و پخش خانگی

اپل واچ سری 9 معرفی گردید

اپل امروز در رویداد Wonderlust اپل واچ سری 9 را معرفی کرد.

22 شهریور 1402

دختر کفشدوزکی و پسر گربه ای: بیداری به نمایش خانگی آمد

انیمیشن دختر کفشدوزکی و پسر گربه ای: بیداری Ladybug & Cat Noir: Awakening به کارگردانی جرمی زاگ با دوبله اختصاصی و به صورت رایگان در پلتفرم تماشاخونه عرضه شد.

8 شهریور 1402

از 20 تا 50 میلیون تومان؛ برترین لپ تاپ های دانشجویی که می توانید بخریدراهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی در بازه 20 تا 50 میلیون تومان

در این مطلب به راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی در بازه 20 تا 50 میلیون تومان می پردازیم؛ لپ تاپ هایی توانمند، قدرتمند و باکیفیت که از پس کارهای سنگین هم به سادگی بر می آیند.

2 شهریور 1402

برترین لپ تاپ های بازار تا 20 میلیون تومان؛ گزینه های برتر دانشجوییراهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی تا 20 میلیون

اگر در پی خرید یک لپ تاپ دانشجویی عالی هستید با ما در راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی تا 20 میلیون همراه باشید تا شما را با 7 مدل کارآمد و محبوب آشنا کنیم.

1 شهریور 1402

خبر هیجان انگیز برای طرفداران بازی تاج و تخت ، هوش مصنوعی کار مارتین را تمام کرد!

لیام سوین از هوش مصنوعی برای خاتمه دادن به مجموعه کتاب های ترانه یخ و آتش استفاده نموده است. سوین از ChatGPT برای طرح کلی دو کتاب استفاده کرد، سپس هوش مصنوعی را وادار کرد تا هر فصل را با استفاده از سبک نوشتاری مارتین به خاتمه برساند.

8 مرداد 1402

شب پرستاره پوست شیر در کنار مردم رقم می خورد

آخرین قسمت سریال پوست شیر همزمان با پخش از پلتفرم فیلم نت با حضور عوامل این سریال در چند سالن سینما به نمایش درخواهد آمد.

29 فروردین 1402

آنالیز گلکسی A14 سامسونگ؛ طراحی کاربرپسند با شارژدهی عالی

سامسونگ در بازار گوشی های هوشمند میان رده و مالی عملکرد بسیار خوبی دارد و گلکسی A13 این شرکت یکی از پرفروش ترین گوشی های هوشمند موجود در بازار ایران به شمار می رود. غول فناوری کره ای برای ادامه این روند خوب خود در سال 2023، از نسل نو گوشی های هوشمند میان رده...

26 فروردین 1402

لاک پشت ها هم پرواز می نمایند در فهرست 30 فیلم برتر ضد جنگ تاریخ سینمای دنیا

این 30 فیلم برتر، از تفسیر جنگ جهانی اول تنها چند ماه پس از خاتمه جنگ تا نقد جنگ های اخیر و دیدگاه های مدرن درباره رویدادهای تاریخی را شامل می گردد.

29 اسفند 1401

گریم باورنکردنی نوید محمدزاده و احمد مهرانفر در نقش حاجی فیروز

یکی از جذابیت های سریال آکتور گریم و نقش های متفاوتی است که دو شخصیت اصلی دارند. در جدیدترین قسمت این سریال نیز نوید محمدزاده و احمد مهرانفر در گریم حاجی فیروز مخاطبان را غافلگیر کردند.

25 اسفند 1401

شخصیت های پوست شیر در فصل سوم پوست اندازی می نمایند

سه هفته بعد از انتها فصل دوم سریال پوست شیر، قسمت اول از فصل سوم این سریال روز چهارشنبه 10 اسفند 1401 منتشر شد. بعد از این که شخصیت های اصلی در انتهای فصل دوم متوجه زنده بودن ساحل شدند، این قسمت به شروع مسیر نو شخصیت ها می پرداخت.

17 اسفند 1401

شهرام عبدلی هنوز در کما است، اخبار هوشیاری وی کذب است

مدیر روابط عمومی بیمارستان قائم مشهدگفت: شرایط هوشیاری شهرام عبدلی تغییری نکرده است.

1 اسفند 1401

چرا شهرام عبدلی در بیمارستان بستری شد؟

شهرام عبدلی بازیگر 46 ساله که برای بازی در یک سریال در مشهد به سر می برد، حین تصویربرداری با افت هوشیاری ناگهانی روبرو شد. این بازیگر تلویزیون و سینما بعد از عمل جراحی الان در بیمارستانی در مشهد بستری است.

30 بهمن 1401

چهار ترفند مخفی که سرعت ویندوز را افزایش می دهد

کندی سرعت ویندوز می تواند دلایل مختلفی داشته باشد، اما می توانید با چند ترفند ساده به شکل قابل توجهی بر سرعت آن بیفزایید.

20 بهمن 1401

هدیه روز پدر؛ 26 کالای الکترونیک مجذوب کننده که همین الان می توانید بخرید26 کالای الکترونیک مجذوب کننده برای هدیه روز پدر

روز پدر شاید تنها فرصتی باشد برای اینکه با خرید یک هدیه کوچک و ناچیز، به نوعی از زحمات کریمانه و بی منت او قدردانی کنیم. اما معمولا خرید یک هدیه خوب برای پدرها کار سختی است. اما اگر برای خرید هدیه روز پدر با مشکل روبرو شده اید و نمی دانید چه چیزی باید برای...

12 بهمن 1401

فصل چهارم فورتنایت با مکانیک ها و کاراکترهای تازه شروع شد

بازی فورتنایت (Fortnite) یکی از عناوین به شدت پرطرفدار چند سال اخیر است. این بازی به نوعی معرف سبک بتل رویال (Battle Royale) بوده و باعث محبوبیت این سبک از بازی شد. یکی از ویژگی های فورتنایت رایگان و سرویس آنلاین بودن آن است. به همین علت است که این بازی توانسته برای...

14 آذر 1401

سلفی سارا محمدی و ارسلان قاسمی

سارا محمدی سابقه بازی در سریال پربیننده معمای شاه و فیلم میلیاردر را در کارنامه دارد، وی در این سریال معمای شاه در نقش لیلا دختر نوری (نورآفاق) به ایفای نقش پرداخته است.

4 آبان 1401

سریال درمانگر؛ ایده های خوب و اجراهای بد

علیرضا اسمعیل زاده؛ درمانگر سریال متفاوتی است؛ هم از جهت زمان کوتاهش و از هم جهت داستان و فضایی که دارد. این مینی سریال پنج قسمتی که هر قسمتش فقط حدود هفت دقیقه طول میکشد، داستانی جنایی و روانشناختی را در فضایی رازآلود دنبال می نماید. کارگردان این سریال...

9 مرداد 1401

وای فای 7 با سرعت 33 گیگابیت بر ثانیه در سال 2023 به روترهای بی سیم اضافه می گردد

وای فای 7، استاندارد نسل بعدی شبکه های بی سیم و روترها از راه رسیده است و بسیار نزدیک تر از آن چیزی است که تصور می کنید. وای فای 7 وعده سرعت سه برابر بیشتر از نسل فعلی وای فای را می دهد.

28 خرداد 1401

پیکی بلایندرز؛ 10 نکته جالب که درباره فصل 6 سریال باید بدانید

با اینکه انتشار فصل 6 پیکی بلایندرز به علت همه گیری ویروس کرونا به شدت به تعویق افتاده بود، اما گویا دیگر چیزی به آغاز فصل ششم باقی نمانده و همین موضوع باعث خوشحالی بسیاری از هواداران این سریال شده است.

14 اردیبهشت 1401

سامان احتشامی: آهنگساز فیلم باید منعطف باشد و در هر ظرفی جای بگیرد

تهران (پانا) - سامان احتشامی از ساخت موسیقی فیلم 2888 به کارگردانی کیوان علی محمدی و علی اکبر حیدری خبر داد که قرار است این فیلم در بخش مسابقه چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور یابد.

2 اردیبهشت 1401
تعداد: (42)