فرشید اسماعیلی به زودی به تمرینات آبی ها اضافه می شود، درگیری رشید مظاهری و سیدحسین حسینی در جلسه تمرینی

به گزارش وبلاگ پیوست، خبرگزاری خبرنگاران- هافبک استقلال می تواند به زودی به تمرینات این تیم اضافه شود.

فرشید اسماعیلی به زودی به تمرینات آبی ها اضافه می شود، درگیری رشید مظاهری و سیدحسین حسینی در جلسه تمرینی

به گزارش وبلاگ پیوست، فرشید اسماعیلی حداکثر بازی با پیکان در هفته چهارم را از دست می دهد اما می تواند در بازی هفته پنجم لیگ برتر برای تیمش به میدان برود. فرشید اسماعیلی بازیکنی است که در دو بازی برابر مس رفسنجان و فولاد در ترکیب اصلی استقلال به میدان رفت اما او در اواخر بازی با فولاد در یک برخورد، زانوی پایش آسیب دید و نتوانست در بازی با ماشین سازی تیمش را همراهی کند.

نکته مهم اینکه بعد از بررسی پزشکان استقلال تعیین شد مصدومیت اسماعیلی چندان جدی نیست و او در بدترین حالت بعد از بازی با پیکان می تواند به تمرینات استقلال اضافه شود و برای این تیم بازی کند. با این شرایط به نظر می رسد حضور اسماعیلی در بازی با صنعت نفت قطعی است و او مسئله ای برای حضور در این بازی نخواهد داشت.

در روز تعطیلی تمرین استقلال، 2 دروازه بان این تیم درگیری عجیبی با هم داشتند. هرچند امروز تمرین استقلال تعطیل بود اما با دستور محمود فکری رشید مظاهری و سیدحسین حسینی یک جلسه تمرین اضافه را برگزار کردند. پیش از آغاز تمرین سیدحسین حسینی از رشید مظاهری خواست چون دروازه بان شماره یک استقلال است و سابقه بیشتری از او دارد، باید تمرین را زودتر آغاز کند که این موضوع اصلا برای رشید مظاهری خوشایند نبود.

بعد از این اتفاق رشید مظاهری بدون اینکه حرفی بزند محل را ترک کرد و حتی اصرار سعید عزیزیان هم برای بازگرداندن این دروازه بان به تمرین کارساز نبود تا به این شکل اختلاف بین حسینی و مظاهری علنی شود. پیش از این اینطور عنوان شد که محمود فکری اعتقاد به داشتن 2 دروازه بان هم سطح دارد اما حالا به نظر می رسد اختلاف بین حسینی و رشید مظاهری خیلی زودتر از پیش بینی ها آغاز شده است. با این شرایط باید منتظر ماند و دید فکری چه روشی را برای مدیریت کردن 2 دروازه بان تیمش در پیش می گیرد و چطور می خواهد بین این 2 دروازه بان صلح برقرار کند.

بازی تیم های استقلال برابر پیکان به احتمال فراوان در استادیوم دستگردی تهران برگزار می شود. استادیوم شهدای قدس شرایط میزبانی از بازی استقلال برابر پیکان را ندارد. تیم استقلال در هفته چهارم لیگ برتر میهمان پیکان است و این بازی طبق قاعده باید در استادیوم شهدای قدس برگزار شود. با این حال به خاطر برگزاری چند دقیقه ای بازی پیکان برابر شهر خودرو در هفته دوم لیگ برتر چمن این استادیوم شرایط مناسبی ندارد و احتمالا بازی استقلال برابر پیکان باید در استادیوم دیگری برگزار شود. با توجه به اینکه پیکان استادیوم دستگردی را به عنوان زمین شماره 2 خود معرفی کرده، اگر اتفاق خاصی رخ ندهد بازی این تیم برابر استقلال به احتمال فراوان در این استادیوم برگزار خواهد شد.

باشگاه استقلال برای تهیه مسکن برای مدافع کروات خود با مشکل عجیبی روبرو شده است. هروویه میلیچ به زودی در خانه جدیدش مستقر خواهد شد. روز گذشته بود که هروویه میلیچ از تهیه نشدن مسکن از سوی باشگاه استقلال گله کرد چرا که او قصد دارد خانواده خود را به ایران بیاورد و فعلا این مساله میسر نشده است. با این حال احمد مددی سرپرست استقلال در گفتگویی محبت آمیز ای که با خبرنگار طرفداری داشت خاطرنشان کرد حتی خانه میلیچ هم انتخاب شده اما با توجه به اینکه در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا مشاورین املاک تعطیل هستند، فعلا امکان عقد قرارداد وجود ندارد. البته مددی تاکید کرد ظرف روزهای آینده مشکل مسکن میلیچ حل می شود تا این بازیکن بتواند در آرامش کنار خانواده اش زندگی کند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "فرشید اسماعیلی به زودی به تمرینات آبی ها اضافه می شود، درگیری رشید مظاهری و سیدحسین حسینی در جلسه تمرینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرشید اسماعیلی به زودی به تمرینات آبی ها اضافه می شود، درگیری رشید مظاهری و سیدحسین حسینی در جلسه تمرینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید