مربی سایپا: بدون تخلف و کاملاً فوتبالی پیروز شدیم، امیدوارم این برد نقطه عطفی برای تیم ما باشد

به گزارش وبلاگ پیوست، مربی تیم فوتبال سایپا اعتقاد دارد این تیم، کاملاً فوتبالی و بدون تخلف از سد فولاد خوزستان گذشته است.

مربی سایپا: بدون تخلف و کاملاً فوتبالی پیروز شدیم، امیدوارم این برد نقطه عطفی برای تیم ما باشد

به گزارش وبلاگ پیوست، اصغر مازیار پس از پیروزی 2 بر یک سایپا مقابل فولاد خوزستان گفت: این پیروزی خوب، حق بچه های ما بود و آن را به خانواده عظیم سایپا، بازیکنان و علاقه مندان به فوتبال پاک تبریک می گویم. دو تیم بازی خوبی ارائه کردند که جای تقدیر و تشکر دارد. ان شاءالله در آینده هم از این بازی ها ببینیم و این موجب تعالی تیم ملی ما خواهد بود.

وی با بیان اینکه نارنجی پوشان در سه مسابقه شایسته پیروزی بودند، اعلام نمود: در ملاقات با ماشین سازی واقعاً از لحاظ فنی نباختیم و با دو اخطار و اخراج سختگیرانه روبه رو شدیم. مقابل پیکان هم تخلف از قانون رخ داد و هنگامی که تخلفی رخ می دهد، مدت آن مهم نیست؛ چه یک ثانیه و چه کل بازی. در این مسابقه به حق مان رسیدیم و البته مراجع تصمیم گیرنده، تصمیمات لازم را خواهند گرفت. فولاد را خیلی خوب بررسی کردیم و تیم ما بازی خوب و بابرنامه ای ارائه کرد. به کادر فنی فولاد و بچه های این تیم هم خسته نباشید می گویم.

مربی سایپا با بیان اینکه کادر فنی این تیم بعد از بازی با پیکان، توجهی به حواشی این مسابقه نداشت و مشغول آماده سازی بازیکنان بود، گفت: تمرینات ما در زمین اجرا شد و برای همه دقایق برنامه داشتیم. در ابتدای بازی هدف ما این بود که از پرس سنگین حریف جلوگیری کنیم. سپس بازی را در اختیار گرفتیم و در نیمه دوم با شناخت نقاط ضعف حریف، به دو گل رسیدیم. این یک بُرد فوتبالی برای سایپا بود که امیدوارم نقطه عطفی برای تیم باشد.

بدون خلف قانون، پنالتی و حرف و حدیث پیروز شدیم.، مازیار ضمن بیان این جمله توضیح داد: این صندلی (رتبه سیزدهم) شایسته سایپا نیست و امیدوارم این حرکت رو به جلو ادامه داشته باشد. تیم جوان و باانگیزه ای داریم و مسئولان به خوبی از ما حمایت می نمایند. امیدوارم جواب زحمات این عزیزان را بدهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مربی سایپا: بدون تخلف و کاملاً فوتبالی پیروز شدیم، امیدوارم این برد نقطه عطفی برای تیم ما باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی سایپا: بدون تخلف و کاملاً فوتبالی پیروز شدیم، امیدوارم این برد نقطه عطفی برای تیم ما باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید