مربی مشهور دلیل امضای قرارداد جدیدش با سرخ ها را فاش کرد ، من معجزه گر نیستم

به گزارش وبلاگ پیوست، یورگن کلوپ علت امضای قرارداد تازه خود به عنوان سرمربی لیورپول را شرح داد و خاطرنشان کرد که این قرارداد برای بازسازی تیم لازم است.

مربی مشهور دلیل امضای قرارداد جدیدش با سرخ ها را فاش کرد ، من معجزه گر نیستم

به گزارش وبلاگ پیوست به نقل از GOAL، سرمربی مشهور تیم قهرمان لیگ برتر لیورپول در خصوص بازی های اخیر باشگاه صحبت نموده و برنامه های خود را برای بازسازی تیم که قرار است انجام دهد شرح داده است. او درباره نقش خود در این فرآیند شرح داد، به ویژه اینکه چگونه امضای یک قرارداد تازه برای آغاز چالش لازم است.

یورگن کلوپ گفت: من نمی گویم این بزرگ ترین چالش ماست، اما مسئله مهمی است که باید به آن بپردازیم، و این یکی از دلایل اصلی امضای قرارداد تازه بود، زیرا می دانستم که بازسازی تیم لازم است.

او اضافه کرد: البته این اتفاق یک شبه نمی افتد. می دانم که هواداران انتظار زیادی از تیم دارند، ولی مشخصاً من معجزه گر نیستم. به شما می گویم که اوضاع خوب است، زیرا همواره مشکلاتی در دوره جابجایی پیش می آید و ما صدمات بسیار زیادی در این مدت دیدیم که وضعیتمان را واقعاً پیچیده می نماید. هرچند من با آن مسئله ای ندارم، زیرا به وضوح می بینم و می دانم که بیشتر مردم فقط به نتایج کوتاه مدت علاقه دارند، اما ما باید بر اهداف بلندمدت نیز تمرکز داشته باشیم، و این چیزی است که هستیم.

کلوپ به جزئیات بیشتر پرداخت و در خصوص واقعیت های روند بازسازی تیم صحبت کرد: بدیهی است که راه های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد، اما همه اینها بر اساس موقعیتی است که در آن قرار دارید، به خصوص با اتفاقاتی که در اطرافمان می افتد، چلسی با مالکیت تازه، بدیهی است که هیچکس دقیقاً نمی داند چگونه می توانند این میزان پول را خرج نمایند.

لیورپول پس از سال ها رقابت در صدر لیگ برتر، در شرایط سختی قرار گرفته است و تیم کلوپ پس از 19 بازی در رده نهم لیگ برتر واقع شده است. آنها دستخوش سه تغییر اساسی شده اند، با داروین نونز، کودی گاکپو و لوئیس دیاز که همگی به خدمت گرفته شدند، اگرچه گاکپو در بیشتر فصل به علت مصدومیت غایب بوده است. خیلی ها از سرمربی می خواهند که تغییرات بیشتری در تیم ایجاد کند تا موفقیت بیشتری حاصل گردد.

در حالی که نیم فصل به جای مانده و لیگ قهرمانان اروپا هنوز در راه است، قرمزها موقعیت های زیادی برای کسب موفقیت دارند و باید به سرعت خود را دوباره جمع نمایند تا در مسیر رقابت برای صعود به جمع چهار تیم برتر لیگ برتر بازگردند. کلوپ هم برای دوره ای طولانی به عنوان سرمربی تیم حاضر است و باشگاه را در مسیری که پیش رو دارد راهنمایی خواهد نمود.

  • 2 ستاره برای سرانجام دوران سلطنت مسی و رونالدو | سلطان بعدی فوتبال دنیا را بشناسید!
  • انتقال 100 میلیون یورویی بعدی کدام بازیکن است | در انتظار 10 انتقال هیجان انگیز
منبع: همشهری آنلاین

به "مربی مشهور دلیل امضای قرارداد جدیدش با سرخ ها را فاش کرد ، من معجزه گر نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی مشهور دلیل امضای قرارداد جدیدش با سرخ ها را فاش کرد ، من معجزه گر نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید