معروف ترین و بهترین خطوط هوایی دنیا متعلق به چه کشورهایی است؟

به گزارش وبلاگ پیوست، تمام خطوط هوایی دنیا دارای کیفیت و ویژگی های مشابه نیستند. برخی از این خطوط هوایی دارای هواپیماهای قدیمی، خدمات مشتریان ضعیف، پرسنلی نابلد و پروازهایی با تاخیرهای زیاد هستند. اما در ادامه این مقاله از خطوط هوایی معروف و محبوب دنیا خواهیم گفت که تجربه سفر را برای مسافران به شدت مجذوب کننده و به یادماندنی می کنند. با مجله گردشگری دورونزدیک همراه باشید تا با بهترین خطوط هوایی دنیا آشنا شوید. قیمت بلیط هواپیما

معروف ترین و بهترین خطوط هوایی دنیا متعلق به چه کشورهایی است؟

معروف ترین و برترین خطوط هوایی

9.عمان اِیر Oman Air

هواپیماهای باکیفیتی که در پروازهای عمان ایر استفاده می شود، آن را به گزینه ای بی نظیر برای سفر کردن به نقاط مختلف جهان بدل کرده است. عمان ایر، در کلاس های مختلف پرواز به مسافران، خدمات قابل توجه ارائه می کند و باید بدانید که حتی در پروازهای اکونومیک هم جایگاه های هواپیماهای عمان ایر بسیار باکیفیت و راحت هستند.

8.تای اِیر Thai Airways

تای ایر هم یکی از خطوط هوایی بسیار معروف و محبوبی است که مسافران را از سفر کردن راضی و شاد به مقصد می فرستد. فرایند مدیریت تجربه مشتری در این شرکت بسیار قوی است. به صورتی که از لحظه خرید بلیت تا رسیدن به مقصد مورد نظر، مسافران در رفاه و آسودگی به سر می برند. زیرا فرایندهای تعامل با مشتریان بسیار سریع و موثر است.

7.لوفت هانزا Lufthansa

لوفت هانزا از برترین خطوط هوایی جهان در اروپاست. پرسنل به شدت خبره، تفریحاتی که در طول پرواز برای مشتریان در نظر گرفته می شود، راحتی جایگاه ها و فضای هواپیما و… باعث شده تا از این خط هوایی در فهرست برترین ها یاد شود. طولانی ترین پرواز های جهان 2019

6.کره ای یَن ایر Korean Air

این خط هوایی که شرکتی کره ای در سئول است در گذشته ها، سوابق مناسبی نداشته و حوادثی گربیان گیر پروازهای آن بوده اما با تغییر مدیریت، سال هاست که در شمار برترین خطوط هوایی جهان قرار می گیرد. این شرکت کره ای توانسته است با رعایت استانداردها و کیفیت های بین المللی، گذشته های ناموفق خود را از فکر مسافران پاک کند.

5.خط هوایی امارات Emirates

این شرکت هوایی در دوبی واقع شده است. خط هوایی امارات با وجود سابقه نه چندان زیادی که در این حوزه دارد در میان برترین های جهان قرار می گیرد. یکی از شاخصه های این خط هوایی، در نظر گرفتن وسایل لازم مانند فیلم و موسیقی برای سرگرم کردن مسافران در طول سفر است.

4.خطوط هوایی مالزی Malaysia Airlines

خطوط هوایی مالزی از جمله برترین خطوط هوایی جهان هستند اما باید خاطر نشان کرد که در سال های اخیر، وقایعی مانند ناپدید شدن هواپیمای این شرکت و ماجراهای پیرامون آن کمی شهرتش را خدشه دار کرده است. مدیریت این شرکت همچنان در حال به کارگیری استراتژی هایی است که با ایجاد رضایت در مشتریان به ارتقای تصویر این برند می انجامند. شرکت های هواپیمایی از بچه ها چگونه پذیرایی می کنند

3.خطوط هوایی آسیانا Asiana Airlines

خطوط هوایی آسیانا هم مانند خطوط هوایی مالزی دچار بدشانسی و حوادثی نامطلوب در طول فعالیت خود شده است. این شرکت در یکی از پروازهای خود شاهد بروز حادثه ای در فرودگاه بین المللی سان فرانسیسکو بود. البته با وجود این وقایع، همچنان از این شرکت به خاطر پرسنل بسیار قوی و کاردان و جایگاه های به شدت راحت یاد می شود.

2.خطوط هوایی قطر Qatar Airways

خطوط هوایی قطر، یکی از برترین های جهانست و اصلا نیاز به معرفی ندارد. خدماتی که در اختیار مسافران قرار می دهد و فراهم کردن امکان استفاده از تلفن ها و وسایل هوشمند روی صفحات اختصاصی که برای هر شخص در نظر گرفته می شود در کنار پرسنل باتجربه، پذیرایی خوب و درجه بالای امنیت باعث شده تا در زمره برترین ها جای بگیرد. البته باید ذکر کرد که پروازهای این خط هوایی در زمینه نظم زمان بندی، کمی دچار ایراد هستند که آن هم به واسطه شلوغی همیشگی فرودگاه دوحه است. هواپیمایی امارات یا قطر

1.خطوط هوایی سنگاپور سنگاپور Airlines

امکانات بی نظیری که در اختیار مسافران کلاس های پرواز عادی خطوط هوایی سنگاپور قرار می گیرد بسیار شبیه خدماتی است که بیشتر خطوط هوایی در اختیار مشتریان خود در کلاس های سطح یک پرواز قرار می دهند. امکاناتی مانند دسترسی به تلویزیون و خدمات رفاهی دیگر این شرکت را در میان برترین ها معرفی می کند.

منبع: مجله دور و نزدیک

به "معروف ترین و بهترین خطوط هوایی دنیا متعلق به چه کشورهایی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف ترین و بهترین خطوط هوایی دنیا متعلق به چه کشورهایی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید