می خواهیم یک تیم ملی فوتسال خوب آماده کنیم، جوانگرایی به سن نیست

به گزارش وبلاگ پیوست، سیدمحمد ناظم الشریعه با اشاره به برگزاری اردوی آماده سازی و ملاقات تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران در راه جام ملت های آسیا گفت: بعد از مدتها توانستیم یک بازی تدارکاتی خوب برای تیم ملی داشته باشیم.

می خواهیم یک تیم ملی فوتسال خوب آماده کنیم، جوانگرایی به سن نیست

وی ادامه داد: برای اولین بار فدراسیون شرایطی را فراهم کرد که بتوانیم بازی تدارکاتی مهمی را برای آماده کردن تیم ملی انجام دهیم. به همین خاطر سعی کردیم از میان بازیکنانی که در یک سال گذشته به اردوی دعوت می شدند بهترین ها را انتخاب کنیم. البته اولویت ما میدان دادن به جوانان است تا بتوانیم با این بازیکنان تیم ملی بعدی قدرتمندی را برای ایران آماده کنیم.

ناظم الشریعه ادامه داد: نتیجه دریافت در ملاقاتهای تدارکاتی برای ما اهمیت زیادی ندارد و مهم این است که بتوانیم این بازیکنان و جوانان را آماده کنیم.

وی در خصوص لیست نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی گفت: در این راستا نکاتی را در نظر داشتیم که یکی از آنها برهم نخوردن نظم تمرینات تیم هایی مثل گیتی پسند، مس سونگون و ... بود. اینها تیم هایی هستند که بازیکنان زیادی دارند. باید کاری کنیم که آسیب نبینند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران اظهار داشت: بازیکنانی که به اردو دعوت شده اند باید در بازی تدارکاتی خودشان را نشان دهند تا دیدگاه مثبت ما نسبت به آنها ادامه داشته باشد. فکر می کنم قبل از جام ملت های آسیا این تنها ملاقات تدارکاتی ماست و باید بهترین استفاده را از آن ببریم.

وی در خصوص تعریفش از جوانگرایی در تیم ملی گفت: ما می توانیم از جوانانی در تیم ملی استفاده کنیم که در تیم های لیگ رجحان به بازی گرفته شوند. جوانگرایی که به سن نیست. به این است که یک بازیکن در تیم باشگاهی خودش به بازی گرفته گردد و به پختگی برسد تا تیم ملی هم بتواند از آن استفاده کند.

ناظم الشریعه اظهار داشت: بازیکنان باتجربه ما جزو بهترین های جهان هستند و قطعا از آنها استفاده خواهیم کرد. کوشش ما این است که بتوانیم تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه را برای تیم ملی در نظر بگیریم و تیم را به بهترین شکل ممکن برای جام ملت های آسیا آماده کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "می خواهیم یک تیم ملی فوتسال خوب آماده کنیم، جوانگرایی به سن نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می خواهیم یک تیم ملی فوتسال خوب آماده کنیم، جوانگرایی به سن نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید