نقشه تراکتوری ها علیه استقلال

به گزارش وبلاگ پیوست، امروز اطلاعات سایت بلیت فروشی مسابقه استقلال و تراکتور نشان می داد که طرفداران آبی با 4 نوع بلیت باید در استادیوم آزادی حضور یابند.

نقشه تراکتوری ها علیه استقلال

به گزارش خبرورزشی، گران ترین بلیت مربوط به جایگاه VIP است که به نرخ 500 هزار تومان در سایت وجود دارد که این بلیت ها 100 قطعه وجود دارد. بلیت های جایگاه روبه رو نیز با قیمت 200 هزار تومان در سایت واقع شده است که نزدیک به 7345 قطعه وجود دارد اما قیمت دو جایگاه پشت دروازه ها یک نرخ است؛ پشت دروازه جنوبی و شمالی 100 هزار تومان است. پشت دروازه شمالی 817 قطعه بلیت مانده است و پشت دروازه جنوبی 6021 قطعه بلیت در سامانه وجود دارد.

با اینکه چند روز تا شروع این ملاقات مانده و قرار است حدود 20 هزار تماشاگر در این ملاقات حضور داشته باشند، جالب است بدانید طرفداران تراکتور در فضای مجازی اعلام کردند تا بلیت های این ملاقات را خریداری نمایند و استادیوم آزادی را برای بازی با استقلال قرمز نمایند و این موضوع نیز با استقبال طرفداران تیم تبریزی روبرو شده است.

لازم به ذکر است ملاقات دو تیم استقلال و تراکتور در هفته سی ام (هفته پایانی) لیگ برتر، پنجشنبه 28 اردیبهشت در استادیوم آزادی تهران به میزبانی تیم استقلال راس ساعت 18 برگزار می گردد.

منبع: فرارو

به "نقشه تراکتوری ها علیه استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقشه تراکتوری ها علیه استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید