یک رشته ورزشی رسما برای بانوان ایران ممنوع شد ، اقدامات غیراخلاقی با ورزشکاران ایران در خارج از کشور

به گزارش وبلاگ پیوست، رئیس انجمن MMA ایران از مخالفت وزارت ورزش با فعالیت بانوان در این رشته اطلاع داد.

یک رشته ورزشی رسما برای بانوان ایران ممنوع شد ، اقدامات غیراخلاقی با ورزشکاران ایران در خارج از کشور

به گزارش وبلاگ پیوست انجمن MMA ایران از مخالفت وزارت ورزش با فعالیت بانوان در این رشته اطلاع داد. امید نوروزی، رییس انجمن MMA در نشست خبری اولین دوره رقابت های MMA قهرمانی کشور در ایران، گفت: قبل از این فعالیت ورزشکاران ایرانی در خارج از ایران پیگیری می شد چرا که نمی توانستیم این رشته را در ایران برگزار کنیم و فعالیت ها به صورت زیرزمینی پیگیری می شد. برای اولین بار مسابقات قهرمانی کشور این رشته به وسیله بخش خصوصی و زیر نظر فدراسیون هنرهای رزمی برگزار می گردد.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می گردد فدراسیون بابت دادن مجوز برگزاری مسابقات یکصد میلیون تومان دریافت نموده است، گفت: این موضوع صحت ندارد و هیچ مبلغی پرداخت نشده است. هزینه های برگزاری مسابقات به وسیله بخش خصوصی و حامی مالی مسابقات پرداخت می گردد. در سال های گذشته ورزشکاران زیادی به وسیله افراد سودجود به خارج از ایران می رفتند و حتی این افراد با انجام کارهای غیر اخلاقی باعث باخت بچه های ایران هم می شدند. با این کار رکورد خارجی ها ثبت می شد و همواره از ایرانی ها به عنوان بازنده ها نام برده می شد. مسابقات قهرمانی کشور در 20 مبارزه و با حضور 40 مبارز در 10 وزن قانونی فدراسیون و بدون حضور تماشاگران برگزار می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "یک رشته ورزشی رسما برای بانوان ایران ممنوع شد ، اقدامات غیراخلاقی با ورزشکاران ایران در خارج از کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک رشته ورزشی رسما برای بانوان ایران ممنوع شد ، اقدامات غیراخلاقی با ورزشکاران ایران در خارج از کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید