برقراری پروازهای تهران مادرید ایران ایر

به گزارش وبلاگ پیوست، برقراری پروازهای تهران مادرید ایران ایر

به تازگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در مادرید اسپانیا از برقراری پروازهای ایران اسپانیا در قالب جهت تهران - مادرید - تهران اطلاع داد. برقراری پروازهای تهران مادرید به صورت هفتگی است و توسط هواپیمایی ایران ایر انجام خواهد شد.

برقراری پروازهای تهران مادرید ایران ایر

بر اساس رایزنی های صورت گرفته از سوی سفارت ایران در اسپانیا با نهادهای ذیربط اسپانیا و همچنین با هواپیمایی ایران ایر و سازمان هواپیمایی کشوری مجوز پروازهای تهران مادرید صادر شده است.

بر این اساس پروازهای تهران مادرید مطابق با برنامه پروازی اعلام شده از سوی هواپیمایی ایران ایر از تاریخ 2 سپتامبر 2020 برابر با 12 شهریور 99، روزهای چهارشنبه و به صورت هفتگی انجام خواهد شد.

بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته پروازهای تهران - مادرید در جهت رفت به شماره پروازی IR731 روزهای چهارشنبه از 2 سپتامبر 2020 رأس ساعت 09:50 از فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) حرکت نموده و رأس ساعت 14:15 در فرودگاه مادرید - باراخاس (MAD) به زمین خواهد نشست.

همچنین پروازهای برگشت هواپیمایی ایران ایر در جهت مادرید تهران به شماره پروازی IR730 روزهای چهارشنبه از 2 سپتامبر 2020 رأس ساعت 15:30 از فرودگاه مادرید - باراخاس (MAD) حرکت نموده و رأس ساعت 23:50 در فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران (IKA) به زمین خواهد نشست.

گفتنی است سامانه فروش بلیط ایران ایر برای پروازهای تهران مادرید از 26 مرداد ماه 99 فعال است و مسافران هم اکنون می توانند بلیط پرواز به مادرید اسپانیا هواپیمایی ایران ایر را به وسیله سایت وبلاگ پیوست خریداری کنند.

منبع: فلای تودی

به "برقراری پروازهای تهران مادرید ایران ایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برقراری پروازهای تهران مادرید ایران ایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید