خبرنگاران نماینده سبزوار: قوانین باید به نفع تولید تفسیر شود

به گزارش وبلاگ پیوست، سبزوار- خبرنگاران- نماینده مردم شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال جهش تولید با تفسیر کردن قانون به نفع تولید نباید وقفه ای در امر تولید ایجاد شود.

خبرنگاران نماینده سبزوار: قوانین باید به نفع تولید تفسیر شود

علی اصغر عنابستانی شامگاه پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان خوشاب اضافه کرد: در حوزه قوانین، مسئله ای در کشور وجود ندارد اما قانون باید به نفع تولید و سرمایه گذاری تفسیر شود.

وی ادامه داد: مدیران دستگاههای اجرایی باید با شجاعت تصمیم گیری از اختیارات خود به نفع تولید استفاده و موانع سرمایه گذاران را رفع کنند.

کننده مردم شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط تحریمی و بیماری کرونا نباید سبب مسوولیت گریزی و مانع کار مردم شود بلکه باید با افزایش سطح بهره وری، اتکا به ظرفیت های درونی و نگاه جدی به منابع موجود و غیر دولتی از بحران پیش رو عبور کرد.

عنابستانی با اشاره به آغاز به کار مجلس یازدهم اضافه کرد: مدیران در معرض تغییر و جا به جایی قرار ندارند و این باور که کنندگان جدید به دنبال تغییر جدی مدیران هستند اشتباه است اما انتظار این است که مسوولان در این شرایط سخت با جدیت کار و اگر نه میز خدمت را رها کنند.

وی ادامه داد: فرصت کنندگی مجلس و خدمتگزاری به مردم توفیقی الهی است که باید با انسجام بین مردم و مسوولان و کار جهادی از آن نهایت استفاده را برد.

دیگر کننده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی هم گفت: در شرایط خاص و ویژه کنونی باید قوای سه گانه و دستگاههای اجرایی به مقر عملیات تبدیل و برای آزادی خرمشهرها اقدام شود.

بهروز محبی اضافه کرد: در تقابل با دشمن نیاز به حرکت دقیق، مجاهدانه، علمی وسنجیده داریم و در این جهت مقاومت، ایستادگی و همدلی رهگشاست.

وی با اشاره به اینکه مردم از مجلس جدید توقعات زیادی دارند اضافه کرد: شفاف سازی و مبارزه با فساد یکی از انتظارت مردمی است و یکی از راههای تحقق این موضوع از طریق دولت الکترونیک و شفافیت روابط، تراکنش ها و مبادلات مالی است.

او ادامه داد: در سال جهش تولید با وجود زیر ساخت های لازم در این بخش اما زنجیره های تولید از استحکام کافی برخوردار نیست.

فرماندار خوشاب نیز گفت: در آغاز گام دوم انقلاب باید در راستای رضایت مندی بیشتر مردم و رفع محرومیت تلاش شود.

امان الله خدمتگزار با اشاره به برخی از مسائل شهرستان خوشاب اضافه کرد: این شهرستان از وجود برخی نهادهای دولتی محروم است هر چند در ماههای گذشته کنندگی های صنعت، معدن و تجارت، کار، تعاون، و رفاه اجتماعی، فنی و حرفه ای، تامین اجتماعی و راه و شهرسازی در آن مستقر شده است.

وی اضافه کرد: در شهرستان خوشاب تنها بانک کشاورزی فعال است و برای رونق تولید و جذب سرمایه گذاران استقرار سایر بانک ها ضروری است که با وجود پیگیری های فراوان و تامین منابع مالی و فضای مناسب برای ایجاد بانک ملی این موضوع تا به امروز محقق نشده است

فرماندار خوشاب گفت: در ناحیه صنعتی این شهرستان با وجود 95 هکتار زمین و ایجاد زیر ساخت های لازم تا به امروز تنها 6 واحد تولیدی و صنعتی مستقر شده که تنها نیمی از این واحدها فعال است.

خدمتگزار اضافه کرد: با توجه به ظرفیت های خوشاب در حوزه کشاورزی و سایر بخش ها از جذب سرمایه گذاران و کارآفرینان در این شهرستان حمایت می شود.

سلطان آباد، مرکز شهرستان 38 هزار نفری خوشاب در 175 کیلومتری غرب مشهد واقع است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران نماینده سبزوار: قوانین باید به نفع تولید تفسیر شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نماینده سبزوار: قوانین باید به نفع تولید تفسیر شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید