سرمربی پیشین تیم ملی تنیس: فدراسیون حقوق ما را نمی دهد

به گزارش وبلاگ پیوست، سرمربی پیشین تیم ملی از پرداخت نشدن حقوق خود و ملی پوشان گلایه کرد.

سرمربی پیشین تیم ملی تنیس: فدراسیون حقوق ما را نمی دهد

سعید احمدوند در مصاحبه با وبلاگ پیوست در باره پرداختن نشدن حقوق هفت ماه او و ملی پوشان گفت: ما از آذر 97 تا تیر 98 در اردو بودیم اما در این مدت یک ریال حقوق به ما پرداخت نشد. حتی من از جیب هم برای تیم هزینه نموده ام. زمانی هم که سرپرست آمد و موضوع را مطرح کردیم گفتند پیگیری می کنیم. الان نزدیک پنج ماه می گذرد اما هنوز خبری نشده است. نکته جالب این است تنها با بدنساز تیم ملی تسویه حساب شده است و من، مربی و 6 بازیکن هیچ پولی دریافت ننموده ایم.

او ادامه : زمانی که دوباره بحث پرداخت حقوق را مطرح کردم به من گفتند هم اعتراض میکنی هم حقوق می خواهی. مسئله این است چرا من نباید حرف بزنم که مسائل چه چیز است و کجای نوجوانان آسیا قرار داریم و یا کمیته آموزش چه دستاوردی داشته است.

سرمربی پیشین تیم ملی همچنین گفت: آقای نامنی چرا شرح نمی دهد که چرا کسی مانند عادل برقعی که داور است، در کمیته جوانان آسیا عضو شده است. اصلا او چه کاری در رده جوانان انجام داده است. از طرفی ریاست هیات تنیس همدان و مسئولیت روابط بین الملل فدراسیون کافی نیست که نام خودش را برای عضویت در کمیته جوانان آسیا داده است. یعنی ما فرد دیگری در تنیس نداریم. با این شرایط خودم از تنیس قطع امید نموده ام و به نظرم شرایط بهتر نمی گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سرمربی پیشین تیم ملی تنیس: فدراسیون حقوق ما را نمی دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی پیشین تیم ملی تنیس: فدراسیون حقوق ما را نمی دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید