کسب رکورد سوم آسیا، شرط اعزام ورزشکاران به بازی های پاراآسیایی چین

به گزارش وبلاگ پیوست، دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان با اشاره به اعزام 6 رشته معلولان به بازیهای پاراآسیایی چین گفت: تنها ورزشکارانی می توانند به این مسابقات اعزام شوند که حداقل رکورد ورودی نفر سوم را کسب نمایند.

کسب رکورد سوم آسیا، شرط اعزام ورزشکاران به بازی های پاراآسیایی چین

مسعود حمیدی در گفت وگو با وبلاگ پیوست، درباره شرایط اردوهای آماده سازی ورزشکاران اعزامی به بازیهای پاراآسیایی چین، اظهار کرد: تمام کوشش فدراسیون جانبازان و معلولان این است که اردوهای آماده سازی هانگژو چین از نظر شرایط تغذیه و امکانات در شرایط بسیار مطلوب و راضی نماینده ای باشد تا ورزشکاران بدون دغدغه و استرس تمرینات خود را پیگیری نمایند. هرچند شاهین ایزدیار یکی از ملی پوشان شنا از شرایط تغذیه اولین اردوی آماده سازی انتقاد داشت و مربی تیم و حتی خود من نیز در جریان این موضوع نبودیم و به وسیله رسانه متوجه مشکل او شدیم. اما الان مشکل تغذیه وی با هماهنگی که با مربی و رییس انجمن شنا داشتیم، مرتفع شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر اردوهای آماده سازی بسکتبال باویلچر در محل فدراسیون و دوومیدانی زنان و مردان در اهواز در حال برگزاری است، والیبال زنان از 20 دی در محل فدراسیون و والیبال مردان در محلات شروع خواهد شد.

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان در خاتمه از بسکتبال باویلچر، والیبال نشسته، دوومیدانی، تیراندازی زنان و مردان، شنا و وزنه برداری به عنوان رشته های اعزامی به بازیهای پاراآسیایی چین نام برد و گفت: همان طور که در بازیهای پارالمپیک توکیو یکی از سیاست های کمیته اعزام ورزشکاران شانس مدال بود، در بازی های پاراآسیایی چین نیز چنین سیاستی اجرا خواهد شد، البته حداقل رکورد ورودی در نظر گرفته شده برای شرکت در این بازیها، کسب رکورد نفر سوم آسیا است. در حقیقت کوشش بر این است که همچون توکیو به این بازیها نیز کاروان کیفی و مدال آور اعزام کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کسب رکورد سوم آسیا، شرط اعزام ورزشکاران به بازی های پاراآسیایی چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب رکورد سوم آسیا، شرط اعزام ورزشکاران به بازی های پاراآسیایی چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید