594,000,000 تومان بده لیونل مسی را ببین!

به گزارش وبلاگ پیوست، اینطور که تخمین زده می گردد تماشا لیونل مسی، ابرستاره آرژانتینی در اینتر میامی مقرون به صرفه نخواهد بود.

594,000,000 تومان بده لیونل مسی را ببین!

به گزارش وبلاگ پیوست آنلاین، با اینکه هنوز تعیین نیست لیونل مسی چه زمانی اولین بازی خود را برای اینتر میامی انجام خواهد داد، اما بلیت های اولین بازی این تیم سر به فلک کشیده است. به احتمال زیاد اولین حضور ستاره آرژانتینی برای تیم دیوید بکهام 22 جولای مقابل کروز آزول باشد.

لئو در حال حاضر در تعطیلات است. شماره 10 پس از اینکه در بازی محبت آمیز مقابل آرژانتین سریع ترین گل دوران حرفه ای خودش را به ثمر رساند با نظر سرمربی در بازی محبت آمیز مقابل اندونزی حضور نخواهد داشت. مسی با لیونل اسکالونی به توافق رسید تا در پکن مقابل استرالیا بازی کند و در بازی بعدی غایب باشد. حالا بحث اینکه چه زمانی برای اولین بار مسی پیراهن اینترمیامی را بر تن خواهد نمود باز شده است. مسیمانیا اصطلاحی است از زمان اعلام ورودش به ام ال اس و در بین طرفداران اینتر میامی راه اندازی شده است. تماشا اولین بازی مسی برای طرفداران این تیم دیوانگی است. از طرفی قیمت بلیت ها سر به فلک کشیده و بعضی می خواهند از این فرصت استفاده نمایند و بازار سیاه راه بیندازند.

همه چیز نشان دهنده این است که اولین بازی مسی با اینتر میامی در تاریخ 22 جولای برابر کروز آزول در جام اتحادیه (آدینه 21 جولای ساعت 20:00 در ایالات متحده) خواهد بود. قیمت بلیت بازی تا این لحظه بیش از 1000 درصد افزایش یافته است. این در حالی است که تماشای بازی بعدی اینتر میامی در ام ال اس در فورت لادردیل (فلوریدا) مقابل آستین اف سی حدود 44 یورو هزینه دارد! در حالی که همین نوع بلیت برای جدال با کروز آزول به 4500 یورو رسیده است. در بلیت فروشی ها نزدیک ترین صندلی به زمین برای تماشای اولین بازی مسی حدود 11000 یورو قیمت گذاری شده است.

تماشا اولین بازی مسی جنون را به جان طرفداران میامی انداخته است. آن هم با پیراهنی که نه برای آرژانتین است نه بارسلونا و نه پاریس! از آنجا که هنوز اولین بازی مسی با اینتر میامی تأیید نشده است فعلاً قیمت اولین بازی خانگی این تیم به حد زیادی افزایش یافته است. برنده هفت توپ طلا هنوز نیامده تأثیر خودش را در لیگ امریکای شمالی گذاشته است و حالا با تأسیس مسیمانیا، ام ال اس وارد دوران جدیدی از تاریخ خود خواهد شد.

مسی یا تیلور سوئیفت؟

اگر می خواهید تأثیر حضور مسی در امریکا را ملموس تر متوجه شوید به این مثال دقت کنید. بعد از افزایش قیمت بلیت های اولین بازی مسی گزارشی به وسیله مجله فورچون امریکا منتشر شد، در این گزارش مقایسه ای صورت گرفت که شما با پول یک بلیت درجه میانه اولین بازی مسی چه کارهایی می توانید انجام دهید؟ نزدیک ترین قیمت به این بلیت تور کنسرت خواننده پرطرفدار امریکایی تیلور سوئیفت بود.

در پلتفرم فروش اینترنتی، بلیت های درجه میانه اولین بازی احتمالی مسی با قیمتی نزدیک به 2600 دلار فروخته می شوند، رقمی که با شرکت در تور کنسرت های تیلور سوئیفت که حدود 2625 دلار قیمت دارد، قابل مقایسه است.

منبع: همشهری آنلاین

به "594,000,000 تومان بده لیونل مسی را ببین!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "594,000,000 تومان بده لیونل مسی را ببین!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید