رضایی فر: با همدلی جای خالی نیکخواه بهرامی و حدادی را پر می کنیم

به گزارش وبلاگ پیوست، ملی پوش بسکتبال کشورمان گفت: دو بازیکن باتجربه مان را در اختیار نداریم، ولی سعی می کنیم با همدلی جای خالی آنها را پر کنیم.

رضایی فر: با همدلی جای خالی نیکخواه بهرامی و حدادی را پر می کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ پیوست، نوید رضایی فر در حاشیه تمرین امروز (پنجشنبه) تیم ملی بسکتبال ایران گفت: شرایط تیم ملی خوب است. بازی های دور رفت لیگ برتر تمام شده است و بازیکنان از لحاظ بدنی آماده هستند. دو بازی با بحرین داریم که امیدوارم تا شروع آن بازی ها به هماهنگی برسیم و بتوانیم با موفقیت آنها را پشت سر بگذاریم.

وی در واکنش به اینکه تیم ملی پس از سال ها در آزادی میزبانی خواهد کرد، گفت: بعد از چند سال نبوده است و قبلاً هم بازی کرده بودیم. امیدوارم بازی های خوبی را به نمایش بگذاریم.

ملی پوش بسکتبال کشورمان در مورد عدم حضور صمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی در اردوی تیم ملی شرح داد: صمد و حامد دو بازیکن باتجربه مان را در این پنجره در اختیار نداریم. قطعاً تلاش می کنیم با همدلی جای خالی آنها را پر کنیم.

رضایی فر در پاسخ به این سؤال که رابطه بازیکنان به نسبت حضور در المپیک چطور است، یادآور شد: شرایط تیم ملی طوری است که وقتی بازیکنان وارد اردو می شوند صد درصد تلاش شان را در تمرینات می کنند. اینجا بحث پیراهن تیم ملی بوده و افتخار بزرگی است. اینطور نیست کسی تلاش نکند و انگیزه نداشته باشد، حالا می خواهد بازی های المپیک باشد یا بازی های پیش رو.

وی درباره تقابل تیم ملی با بحرین گفت: بحرین تیم خوبی است. بازی های شان را ندیده ام، اما قطعاً جلسه آنالیز خواهیم داشت. آنها چند بازیکن آمریکایی دارند و در سطح ملی نباید تیمی را دست کم گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رضایی فر: با همدلی جای خالی نیکخواه بهرامی و حدادی را پر می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی فر: با همدلی جای خالی نیکخواه بهرامی و حدادی را پر می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید