طراحی داخلی خانه با استفاده از رنگ سفید سایر مقالات

به گزارش وبلاگ پیوست، رنگ سفید رنگی است که با استفاده از آن می توانید یک دکوراسیون داخلی شاداب داشته باشید که هیچگاه از مد نمی افتد. ایده های متنوع و بسیار جذابی برای استفاده از رنگ سفید در طراحی داخلی منزل وجود دارد .این رنگ هنگام ترکیب با رنگهای دیگر نمایی شگفت انگیز را به وجود می آورد.

طراحی داخلی خانه با استفاده از رنگ سفید سایر مقالات

در دکوراسیون داخلی چندین نوع سفید وجود دارد از جمله سفید ساده ، سفید استخوانی ،سفید صدفی ،سفید عاجی و ...

رنگ سفید یک رنگ پر هوادار در دکوراسیون داخلی خانه های شیک می باشد که بسیاری از مردم در تمام جهان برای طراحی های خود از این رنگ استفاده می نمایند.

  • رنگ سفید از نظر روانشناسی

رنگ سفید به طور کلی یک رنگ پر از انرژی مثبت به تعداد می آید که در عین حال بسیار آرامش را به افراد منتقل می نماید. این رنگ محبوب ترین رنگ در دکوراسیون به تعداد می رود و مخصوصاً در بین مینیمالیست ها چراکه کاربرد زیادی در دکوراسیون های مینیمال دارد یکی از ترفند ها برای دل باز تر و بزگ نشان دادن فضاهای داخلی خانه استفاده از این رنگ می باشد.

  • مهم ترین دلایل برای استفاده از رنگ سفید در طراحی دکوراسیون داخلی
  • پرهوادارترین رنگ در دکوراسیون
  • فضا های طراحی شده با استفاده از این رنگ هیچگاه خسته نماینده نمی شوند
  • فضا را بزرگتر و دلباز تر نشان می دهد
  • هماهنگی کامل با دیگر رنگ ها
  • با استفاده از این رنگ فضای شما روشن تر به نظر خواهد رسید
  • طراحی نشیمن

این رنگ جزء هوادار ترین رنگ ها برای دکوراسیون اتاق نشیمن به تعداد می رود اما توصیه ما این است که هنگام استفاده از این رنگ از ترکیب رنگ ها استفاده نمایید تا علاوه بر اینکه محیطی متنوع طراحی می کنید سادگی را در فضا های خود حفظ نمایید.

اگر از رنگ سفید در طراحی داخلی اتاق های نشیمن خود بهره ببرید استفاده از سایر المان ها مانند مبلمان و دیگر وسایل باز خواهد بود. این رنگ به راحتی با سایر رنگ ها ست می گردد رنگ های تیره که با استفاده از آنها می توانید فضایی شیک و مدرنی را ایجاد کنید که هیچگاه از مد نمی افتد.

  • طراحی آشپزخانه با رنگ سفید

دکوراسیون آشپزخانه یکی از مهم ترین اجزا در فضای آشپزخانه می باشد . شما می توانید از کابینت های سفید مدرن یا کلاسیک متناسب با سبک دکوراسیون آشپزخانه بهره ببرید. استفاده از این رنگ علی الخصوص برای آشپزخانه های کوچک توصیه می گردد. برای ایجاد فضایی مدرن از رنگهای مختلف مثل زرد ،قرمز و سبز بهره بگیرید (فراموش نگردد که رنگ اصلی سفید در نظر گرفته گردد)و همینطور برای طراحی فضاهای کلاسیک می توانید از رنگ مسی بهره ببرید.

  • اتاق خواب

اتاق خواب فضای می باشد که شما باید هنگام قرار گرفتن در آن فضا احساس آرامش کنید و سفید رنگی است که خاصیت آرام بخشی دارد. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید اتاق خواب شما باید با شخصیت درونی شما انطباق داشته باشد

. برای ایجاد فضای کلاسیک در بازسازی ساختمان می توانید رنگ سفید را با چوب ترکیب کنید اگر هم قصد دارید که فضای مدرن را برای خود طراحی کنید می توانید از تختخواب های ساده سفید رنگ مدرن بهره ببرید اگر اتاق خواب شما نور گیری کمی دارد باید با استفاده از یک پرده سفید یاری به بیش تر شدن روشنایی آن کنید اگر دوست دارید اما اگر دوست دارید اتاق نور کمتری داشته باشد باید از رنگ های تیره بهره ببرید.

  • ست کردن با رنگ سفید

ست کردن با هر نوع دکوراسیونی با استفاده از این رنگ کار نسبتا راحتی می باشد. سفید می تواند با بسیاری از رنگ ها ترکیب گردد و ترکیب های مجذوب کنندهی را به وجود آورد معروف ترین ترکیب های این رنگ در دکوراسیون داخلی استفاده میگردد می توان به ترکیب رنگ سفید و طلایی که ترکیبی فوق العاده لوکس به تعداد می رود و ترکیب رنگ سفید و سبز که فضایی آرام بخش را برای شما ایجاد می نماید این ترکیب برای افرادی که علاقمند به رنگ طبیعت هستند پیشنهاد می گردد ،ترکیب رنگ سفید و قرمز نتیجه آن یک دکوراسیونی خیره نماینده و مجذوب کننده خواهد بود در این ترکیب بهتر است از رنگ سفید صدفی و قرمز بهره ببرید این ترکیب برای نشیمن ترکیب مناسبی میباشد، ترکیب رنگ سفید و بنفش فضایی مدرن و هنگام استفاده از طیف تیره آن فضایی مجلل و درباری را به وجود می آورد که این ترکیب برای اتاق نشیمن و اتاق خواب مناسب است ، اشاره نمود.

منبع: هیرادانا

به "طراحی داخلی خانه با استفاده از رنگ سفید سایر مقالات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی داخلی خانه با استفاده از رنگ سفید سایر مقالات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید