مجلس پای کار فرهنگیان ایستاده است

به گزارش وبلاگ پیوست، نماینده مردم اصفهان در مجلس در مورد لایحه رتبه بندی فرهنگیان توضیحاتی را ارائه کرد.

مجلس پای کار فرهنگیان ایستاده است

به گزارش وبلاگ پیوست از اصفهان، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان و عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: طرح رتبه بندی فرهنگیان به لایحه ای تبدیل شده است که از سوی دولت آمده و هم اکنون درباره این لایحه صحبت هایی به میان آمده است.

وی گفت: این رفت و آمد هایی که بین مجلس و دولت در مورد این لایحه به وجود آمده، به جهت تأمین هر چه بیشتر منافع فرهنگیان است.

نماینده مردم اصفهان و عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: مجلس در این زمینه بسیار مصمم است به همین جهت و رأی بسیار بالایی به این لایحه از طرف مجلس داده شده و پذیرفته شده است.

مقتدایی گفت: در کمیسیون آموزش مجلس جلسات متعددی در این خصوص برگزار شده و در همین هفته نیز در دستور کار صحن علنی قرار گرفته است؛ هم اکنون نیز چانه زنی های دولت و مجلس بر سر این لایحه ادامه دارد.

نماینده مردم اصفهان و عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس درخصوص نگرانی های ایجاد شده گفت: نگرانی ما این بود که به جهت برخی از حرف ها و اظهارنظر ها، کل لایحه به تعویق افتاده و مورد توجه و آنالیز قرار نگیرد؛ در حال حاضر مهمترین دغدغه ما تصویب لایحه رتبه بندی معلمان است.

مقتدایی گفت: صحبت های صورت گرفته با کمیسیون آموزش مجلس بیانگر حل شدن کار کمیسیونی این لایحه است؛ در حال حاضر نیز این لایحه در دستور کار هیئت رئیسه مجلس واقع شده است.

وی درخصوص پیش بینی این لایحه در بودجه 1401 گفت: کوشش ما این است که در بودجه 1401 پیش بینی های لازم این لایحه صورت بگیرد و قبل از تصویب بودجه، لایحه رتبه بندی فرهنگیان به خاتمه برسد.

نماینده مردم اصفهان و عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: توجه به اقدامات صورت گرفته و دغدغه مندی مجلس و دولت، به نظر می رسد مراحل کار در حال اجرا شدن بوده و جای هیچ نگرانی نیست.

ص

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مجلس پای کار فرهنگیان ایستاده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس پای کار فرهنگیان ایستاده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید