طراحی گرافیکی و چاپ

رییس انجمن کمیته اسپینینگ: رو به جلو حرکت می کنیم و در پی تربیت مربیان هستیم

نسترن سیف الله زاده گفت: خوشبختانه براساس منظره روشنی که ترسیم نموده ایم در پی این هستیم رو به جلو حرکت کنیم.

29 شهریور 1402

برترین گزینه برای پر کردن فضای خالی بسته بندی چیست؟

پرکننده های بسته بندی موادی هستند که برای پر کردن شکاف های خالی و فضای اضافی در بسته بندی شما استفاده می شوند. آن ها برای محافظت از محصول شما در حین حمل و نقل، با به حداقل رساندن تکان خوردن محصول به اطراف جعبه آماده و بعلاوه جذب ضربه های ناشی از حرکت استفاده...

4 شهریور 1402

سدان تازه چری به ایران می آید؟، عکس

چری اکسید استرا ES در نمایشگاه شانگهای سال جاری رونمایی شد و توجهات زیادی را به سمت خود جذب کرد.طراحی مدرن و به روزتر در کنار مشخصات فنی قابل توجه، از ویژگی های این خودرو محسوب می شوند.

4 مرداد 1402

گرگ پیر و پرنده هزار رنگ در بندرعباس چاپ شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در بندرعباس، گرگ پیر و پرنده هزار رنگ شخصیت های اول و دوم داستان شاعرانه کتاب هستند و به همین سبب نیز شاعر از مکالمه ای که بین آن دو اجرا شده سود برده و نام کتاب را برگزیده است.

8 تیر 1402

عکس هایی تکان دهنده از شرایط شهر و مردم بوئین زهرا بعد از زلزله؛ سال 1341

10 شهریور ماه 1341 حدود ساعت 22 و 55 دقیقه بود که زلزله ای به بزرگی 7.2 ریشتر شهر بوئین زهرا در استان قزوین را لرزاند. زلزله ای که یک شبه 12 هزار نفر را به کام مرگ برد و 90 روستا را به کلی نابود کرد.

8 تیر 1402

مقبره شاه نعمت الله ولی؛ شاهکار معماری قرن ششم در کرمان

مقبره شاه نعمت الله ولی که از صوفیان و فیلسوفان بنام بوده در ماهان است. این عمارت شاهکاری از هنر معماری شش قرن اخیر با تلفیقی از فضای معماری مقبول و باغ سازی بسیار فرح انگیز و صفائی عارفانه است.

6 تیر 1402

نکات مهم برای سفر به ویتنام؛ کشوری با جاهای دیدنی فراوان

ویتنام از آن دسته از کشورهایی است که با شنیدن نامش همه به فکر جنگهای رخ داده فرو می روند و تنها تصاویری از این کشور در ذهنشان نقش می بندند که نمایانگر ویرانی و تخریب شدن قسمتهای مختلفی از این کشور هستند. اما اگر راستش را بخواهید بدانید، ویتنام اصلا شرایط...

27 خرداد 1402

برترین رم ریدر زیر 100 هزار تومان؛ 15 رم ریدر عالی و محبوببرترین رم ریدر زیر 100 هزار تومان

در این مطلب به معرفی 15 مدل از برترین رم ریدر های بازار با قیمت زیر 100 هزار تومان می پردازیم که علی رغم بهره مندی از قیمت مناسب، کارایی بسیار خوبی هم دارند و توانسته اند نظر مثبت بسیاری از کاربران را به خود جلب نمایند.

24 خرداد 1402

باقر پرهام مترجم و پژوهشگر فلسفه درگذشت

خبر در گذشت باقر پرهام را پسرش رامین پرهام امروز در توییتر خاطرنشان کرد.

9 خرداد 1402

عرضه 13 عنوان کتاب تازه انتشارات کتابخانه ملی در نمایشگاه کتاب 1402

فاطمه صدر، معاون پژوهش و منابع دیجیتال سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، در تشریح حضور سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بیان نمود: سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران...

20 اردیبهشت 1402

شطرنج با ماشین قیامت به چاپ بیست و چهارم رسید

به گزارش خبرنگاران ، رمان شطرنج با ماشین قیامت نوشته حبیب احمدزاده به وسیله انتشارات سوره مهر به چاپ بیست وچهارم رسید.

10 اردیبهشت 1402

کتاب درآمدی بر بازسازی دستگاه منطقی حاکم بر حکمت متعالیه منتشر شد

به گزارش خبرنگاران، کتاب درآمدی بر بازسازی دستگاه منطقی حاکم بر حکمت متعالیه اثر سید محمد اکبریان است که در پژوهشکده اسلام تمدنی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تهیه و به همت نشر این پژوهشگاه در 300 صفحه به چاپ رسید.

13 اسفند 1401

موزه تاریخ پزشکی ثبت جهانی می گردد

بنابر گفته مهدی هداوند خانی، رئیس دفتر برنامه ریزی و نظارت اداره کل موزه های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، با توجه به غنای اشیای جمع آوری شده در موزه تاریخ پزشکی بوشهر، این مجموعه به عنوان هفتمین موزه تخصصی دانشگاهی در آسیا به ثبت جهانی...

16 دی 1401

راهنمای کامل استفاده از دوربین DSLR

اگر به تازگی برای خودتان یک دوربین DSLR (و یا دوربین بدون آینه) خریده اید و پس از باز کردن جعبه دوربین، متوجه ضخامت دفترچه راهنما شده اید و یا اینکه تعداد بالای دکمه های روی دوربین برای شما گیج کننده بود، به شما حق می دهیم! قبل از آغاز آموزش کار با دوربین...

13 دی 1401

اولین گردهمایی لیدرهای خبرنگاران در بهار 94

اولین گردهمایی لیدرهای خبرنگاران در بهار 94 روز سه شنبه، اول اردیبهشت از ساعت 18 الی 20 در سرای محله عباس آباد برگزار گردید.

16 شهریور 1401

ادعای علمی یا تئوری احمقانه؟ زمین بیرون از منظومه شمسی!

گجت نیوز نوشت: اگر سیاره زمین در منظومه شمسی باقی بماند، در نهایت نابود خواهد شد. اما آیا خروج زمین از منظومه شمسی امکان پذیر است؟

9 شهریور 1401

درمان بیماری های پوستی با چاپ کردن پوست!

در این روش بخشی از پوست سالم فرد را جدا نموده و در محل آسیب قرار می دهند.

4 شهریور 1401

جنگل های عجیبی که یک شبه سبز می شوند!

جنگل های شهری چیناز چند سال پیش، در شهرهای چین هزاران درخت کاشته شد تا با ایجاد جنگل های شهری، آلودگی های هوا از بین برود، به زیباسازی شهر کمک شود و در مکان های عمومی هم سایه های خنکی به وجود بیاید. در این سال ها برای ایجاد فضای سبز تلاش زیادی انجام شد اما...

17 خرداد 1401

وزارت خارجه به واسطه های سودجو برای صدور ویزا هشدار داد

اداره روابط عمومی وزارت امورخارجه گفت: این وزارتخانه همیشه بر عملکرد و نحوه رفتار سفارتخانه های خارجی با شهروندان ایرانی نظارت و به هرگونه رفتار خلاف موازین و شئون دیپلماتیک به وسیله مقتضی رسیدگی نموده و خواهد نمود.

14 اردیبهشت 1401

آموزش چاپ طرح روی پارچه در منزل

یک مربی هنری چگونگی چاپ طرح روی پارچه در منزل را آموزش داد.

8 اردیبهشت 1401
تعداد: (40)